Новий фірмовий стиль Renault Group

Група Renault змінюється. Абсолютно новий фірмовий стиль і логотип слугуватимуть реалізації місії Групи: «наш дух новаторства розширює можливості мобільності, щоб зблизити людей».

alt
Ренолюція

У світі, де мобільність ніколи раніше не була настільки важливою для вирішення проблем, з якими стикається суспільство, сила і імпульс компанії залежать від її цінностей, стратегії та місії.

Лише через три місяці після оголошення стратегічного плану «Ренолюція» (Renaulution) компанія трансформується, переходить в новий вимір і відкриває наступну главу в своїй історії, яка дістала назву Renault Group. Це більше, ніж просто нове ім'я, у Групи є переваги і амбіції, щоб голосно заявити про свою позицію на міжнародній арені: вона представлена більш ніж в 130 країнах і налічує понад 170 000 співробітників. При цьому група Renault з гордістю зберігає французьку спадщину, залишаючись вірною своїй ДНК і свого минулого.

alt
Карл Саффре (Karl Saffré), головний дизайнер фірмового стилю Renault Group
  • «Мета нового фірмового стилю Renault Group - відобразити місію компанії: «наш дух новаторства розширює можливості мобільності, щоб зблизити людей». В основі цієї мети - люди, інновації та технології, які спонукають компанію створювати позитивне та відповідальне майбутнє. Щоб втілити ідею серця, що б'ється, була потрібна надихаюча, сучасна та інклюзивна ідентичність. Цей візуальний образ, заснований на вібраціях, простий для розуміння і використання для всіх брендів Групи».
  • «Нова амбіційна місія Групи відображена в більш серйозному логотипі з елегантним і строгим шрифтом. Новий фірмовий стиль Групи раніше тісно пов'язаний з брендом Renault. У них однакові чисті чорні і білі кольори, загальна типографія і візуальний підхід з ефектом присутності. Але на цьому схожість закінчується. Адже в той час, як Renault каже про автомобілі, засобах допомоги при водінні і технологіях E-TECH, Група зосереджена на мобільності, компонентах і електриці. І нова візуальна ідентичність - це спосіб забезпечити цю взаємодоповнюваність між двома брендами».
  • «Перш за все, ми хотіли створити цифровий бренд. Є кілька кодів, але статичні або анімовані ефекти постачаються готовими до використання. Вони дозволяють співробітникам різних підрозділів створювати власні типи контенту. Для цього в їх розпорядженні два основні інструменти: банк зображень і вібраційні ефекти - графічні, візуальні або анімовані, які втілюють ідею серця, що б'ється. Мета полягає в тому, щоб створити загальний і однорідний всесвіт. Таким чином, незалежно від теми (людські ресурси, технології, сталий розвиток, промисловість, тощо), Група зможе забезпечити однаковий рівень сприйняття».
  •  «Що стосується семантики, ми дуже швидко переконалися в тому, що нам потрібно поставити слово «Group» після Renault. Це зміцнює його прямий зв'язок з історичною спадщиною Renault. Назва Group (без французької букви «e», яка була раніше) підтверджує міжнародні амбіції Групи. А використання малої літери підкреслює важливість людей, заявлених в місії».

Новий стиль Renault Group буде поступово впроваджуватися протягом 2021 року в цифровому просторі Групи, а потім і на інших носіях по всьому світу.